IV klassi kunstitunni ülesandeks oli joonistada
kompositsioon jalgratturitega. Tunni alguses oli vaja teemat teadmata teha
lihtsalt käe harjutusi, joonistades lõputu hulk ringjooni. See oli osaliselt ka
teraapilise mõjuga. Kui paber sai ringjooni täis, said lapsed teada
teema-ringidest said rattad ja ratastele tuli joonistada figuurid. Töö oli täis
avastusi ja otsimist.
Metoodilisi soovitusi:
-ringe joonistades peab käsi olema randmest vaba ehk õhus-pliiats puudutab vaid paberit
-ringjooni võiks lasta joonistada paberi mõlemad pooled täis, sest käsi harjub ja joon muutub vabamaks
-figuurid võib kujutada ka siluetselt, töö võiks jääda visandlik
-ratturid võivad kattuda, paberist välja minna jne.-sedalaadi paigutust peab julgustama tegema
Kuidas hinnata:
-hinnata võiks paigutuse julgust ja originaalset lõpplahendust
Metoodilisi soovitusi:
-ringe joonistades peab käsi olema randmest vaba ehk õhus-pliiats puudutab vaid paberit
-ringjooni võiks lasta joonistada paberi mõlemad pooled täis, sest käsi harjub ja joon muutub vabamaks
-figuurid võib kujutada ka siluetselt, töö võiks jääda visandlik
-ratturid võivad kattuda, paberist välja minna jne.-sedalaadi paigutust peab julgustama tegema
Kuidas hinnata:
-hinnata võiks paigutuse julgust ja originaalset lõpplahendust
http://maemat.blogspot.com.ee/
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar